‘TWAS AW BECAUSE

25 Oct

“Craig Whyte is the man responsible for Rangers’ downfall…”

– James Traynor, Daily Record, 25th October, 2012

 

’TWAS AW BECAUSE

I’m not tae clear on mony things,

Like how tae read the lasses-o.

Awhiles it’s, “Dinnae point yer ding!”

Awhiles it’s hugs and kisses-o.

But dinnae tell me black is white,

Or snakes are warm and furry-o,

Or Rangers died because ay Whyte.

They died because ay Murray-o.

Chorus:

Oh Murray-o, yes Murray-o, they died because ay Murray-o.

He ran the scheme that killed the team,

And vanished in a hurry-o.

I’ve made the odd financial faux,

But honest wans, I swear-io.

Like letting baith oor savings go,

Tae yon prince in Nigeri-o.

But dinnae tell me left is right,

Or Motherwell is Monaco,

Or Rangers died because ay White.

They died because ay Murray-o.

Chorus:

I trust that adverts tell the trowth,

That buns’ feet can be lucky-o,

And B&Q sells tartan paint.

I bocht the Brooklyn Bridge ye know!

But dinnae tell me spots are stripes,

Or IOUs are money-o,

Or Rangers died because ay Whight,

They died because ay Murray-o.

Chorus:

I hae been kent tae tip a gless,

And fegs, awhiles get hazy-o.

And fegs, awhiles get aff ma gourd,

But fegs, I am nae crazy-o.

So dinnae tell me day is night,

Or steamin’ keich is curry-o,

Or Sevco lives because ay Whijt.

It lives because ay Murray-o.

Oh Murray-o, yes Murray-o, it lives because ay Murray-o.

God save the Queen, and Whyte, and Green,

And God bless minty Murray-o.

– posmill

2 Responses to “‘TWAS AW BECAUSE”

  1. Woodpecker October 26, 2012 at 6:38 am #

    Fantastic.

    Succinct, pointed, funny and accurate.

  2. ekt1m October 26, 2012 at 3:38 pm #

    The Bard ‘o’ TSFM.

Leave a comment